åh noooo!

"Åh noooo jag fick en komentar om att jag va fet
känner verkligen gråten i halsen och funderar på att sluta äta
och banta :( "
så seriöst låter det när jag läser era komentarer


Som om jag tar åt mig?

Ni kan sitta och skriva att jag är fet och blablabla
men vet du vad? hur mycket du än skriver så tar jag inte åt mig
ett dugg. Jag vet själv att jag inte är fet och kommer aldrig att bli de heller
så det va ju synd för dig.
och förmodligen väger jag betydligt mycket mindre än dig
och jag väger mindre än alla mina kompisar så inte så konstigt att jag inte tar åt mig.
men du kan ju gå och sörja någon annanstans
eftersom du säkert väger mellan 55-65 kg jävla kossa
och du kan ju sitta och komentera denna bloggen
för jag kollar den mindre än en gång i veckan
jag använder inte denna eftersom jag har en ny
men fortsätt du att komentera denna om du vill slösa din tid på mig
på något jag inte ens använder.

Puss på dig! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Söta namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<>