Godmorgon

Usch va sent jag vakna idag märker jag, eller jag brukar ju nästan alltid vakna runt 2 tiden
men hur som helst så ska jag börja med att lägga på en annsiktsmask i 5 minuter
det va år och dar sen jag gjorde de sist så tror det behövs nu sen ska jag hoppa in i duschen
och efter de göra lite frukost lite fel vändning om man säger så
jag brukar alltid äta först och sen göra allt annat
men känner mig så jävla ofräsch så känner att jag måste duscha först
men jag uppdaterar självklart senare för just nu vet jag inte
vad som händer idag.
bjuder på en ny bild oxå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag såg att du hade kommenterat på en annan blogg och frågat efter ett photoshop-program och jag tänkte bara tipsa dig om ett gratisprogram som heter paint.net. Du kan ladda ner det bara genom att söka på google, du kommer hitta det :) Det är inte lika avancerat som photoshop, men duger till att göra en header :)

2010-08-10 @ 21:16:16
URL ) http://weitweitweg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Söta namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<>