Mår inte alls bra idag

Hej mina godingar :)

Har faktiskt sovit hela natten nästan mådde inget illa alls
vilket är en väldigt lättnad hatar att spy
men tror att kroppen kände igen tabeltten om man säger så
så kanske därför jag inte reagera så hårt denna gången, skönt de.

Vakna upp vid 1 idag men låg kvar i sängen och kolla på opera
men nu sitter jag här och fryser och har mensvärk
inte min grej de där men ska strax ta
mina tabeletter som jag tänkte tipsa om här i bloggen.
Dom bästa tabletterna som finns, Alvedon,ipren,ibumetin och sån
skit kan slänge sig i väggen för man måste ta dom 3 gånger på en dag
om man har mensvärk. Men med Pronaxen behöver man bara
ta dom 1 gång och dom hjälper hela dagen sen

Kommer ni ihåg när jag skrev på min blogg för ett tagsen att jag hade
världens mensvärk att jag fick kura ihop mig på golvet
och kunde inte resa mig upp och mådde så illa att jag nästan spydde & grät?
värre smärta än att föda barn tror ja.
Jag fick pressa mig upp från toalett golvet där jag hade ramlat ihop
och tog mig en tabelett, på 10-20 minuter knappt de
hjälpte tabeltten och höll sig heladagen
medans alvedon tar 1 timme och man måste ta den var 3:dje timme
så dom dissar jag.

Även mina kompisar har testat de även om dom va på recept då hehe
men dom har oxå sagt att det är jävligt bra tabelleter
Nu finns dom att köpa på apoteket receptfritt
och 10 tabeltter kostar runt 50-60 kr alltså väldigt dyra
därför tipsa min föredetta barn/ungdoms läkare mig om dom
och att få dom på recept.
because you're worth it ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Söta namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<>