Pengar rullar in som det ska - det går bra nu!

Godmorgon tänkte jag säga men har ju varit vaken 1½ timma nu.
Hur som helst frukosten ligger i magen blev mannagrynsgröt
måste säga att det är väldigt gott och att man blir proppmätt.
Ska strax hoppa in i duschen och sen börja fixa mig inför för kvällen,
då det blir att åka hem till Emmi med flickorna
från min gammla klass blir god mat och lite tjejsnack troligtvis.
Ska försöka och inte glömma kameran så det blir lite bilder,
själv ska jag åka till hemköp och göra mig min en egen sallad
är väldigt sugen på det.

Som rubriken lyder - Pengar rullar in som det ska.
och det gör det verkligen. Fick brev i dag på posten
att jag ska få tillbaka mina skatte pengar som är 1306 exakt
så jävla gött med pengar nu så där i slutet av sommaren.
Så imorgon bitti blir det banken :D :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Söta namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<>