bara problem

Sol moln sol moln sol moln regn & åska
är vädret idag men hoppas på bättre väder ikväll
för ska ner till stan/sanden där det bjuder på massa folk & tivoli och massa mer saker
själv måste jag erkänna att jag är riktig mes när det gäller tivoli pga
att dom sätter upp åkattraktionerna på en dag och tar ner dom på några timmar
och för att dom inte har några roliga karuseller.

Jävla kärring i telefonen förut idag, Jag ringde barn&ungdomsmottagningen förut på NÄL
för jag behöver ett nytt recept som dom har skrivit ut till mig så jag ringde och fråga snällt
om dom kunde göra det men istället blev hon
jätte otrevlig och bara nej det kan vi inte för du är utskriven här ifrån.
Och jag sa att jag ringde min vårdcentral och fråga om dom kunde göra det
men fick som svar att det ska dom göra på din mottagning även om du inte är inskriven
och hon sa nej du får göra en ny undersökning.. SNÄLLA ska jag göra en ny undersökning när det står
på pappret framför dig att jag har ont och behöver dom? jävla kärring alltså.
Varför ska jag göra en ny utredning när jag fortfarande har samma problem och bara för att få ett
jävla recept? det är väll bara att skicka jornalen till vårdcentralen svårare än så kan de inte vara
hon är la antagligen för gammal och går snart i pansion och har glömt hur man gör
jag blir så irriterad eftersom jag behöver dom och har bara en tablett kvar ÅHH..

Nu ska jag städa min brors rum för att vara snäll och för att han är värlens bästa
och kommer hem på söndag :D <3




min söta bror :D

uppdaterar senareeee :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Söta namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<>