Dissar & hissar

 
tummen ner

1. Det dåliga vädret som har varit nu, jag hatar de


2. Att det är Augusti imorogn, vilket betyder att sommaren snart är slutoch det blir höst :(


3. Att folk lägger in samma bild typ 3 gånger brevid varandra? förstår inte själva grejen med det
är det coolt tror jag har missat något? varför inte bara lägga upp en bild ist för tusen likadana i ett inlägg eller i en bild? ( inget illa menat, men fattar inte bara själva grejen)

4. Tjejer eller killar överhuvudtaget som rapar eller äcklar sig vid matbordet är det vidrigaste jag vet

5. Tjejer som dricker öl? på något sätt gillar jag inte det, tycker öl är för killar.
men det är väll en smaksak och från person - person.






Tummen upp

1. Min "nya" blogg som dessutom har blivit bättre
och snyggare hihi

2. för att det finns solaruim när vädret suger så man kan bli brun och snygg endå
vilket jag ska börja med att göra när skolan börjar.



3. Att sommaren snart är slut så hockeyn börjar på riktigt
med matcher och isträning den enda anledningen till varför.


Lovisa Amanda & jag

4. Svart spetströja som är otroligt snygg ska inhandlas när pengarna rullar in verkligen
snyggt att ha till allt fest,vardag,myskvällar med kompisar/pojkvän
jag bara älskar den.


&
nu har inte jag något mer att säga eller tilläga så får bli bra denna gången
uppdaterar självklart senare för nu måste jag fixa mig
och allt annat.



/ eRIKA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Söta namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<>